Super (bowl) - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Super (bowl) - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Super (bowl)

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

01 Februari 2008 | Verenigde Staten, Somerset

Super (bowl)

Op het moment van schrijven staat bijna heel Amerika in het teken van de Superbowl. Iedereen praat er al over, zeker hier, want de New York Giants staan in de finale der finales in Amerika aankomende zondag. Het is dan toch een beetje de ‘’lokale’’ trots. De kranten staan er vol mee, pagina’s vol, de radio houdt er niet over op, de televisie zendt al dagen lang voorbeschouwingen uit. Elk klein dingetjes wordt groot gemaakt. Voor de bevolking super zijn om de Giants te zien winnen.
Wat minder super is , is dat ik dit jaar carnaval moet gaan missen. In plaats van zondag super gek verkleed gaan, ga ik ergens een footballwedstrijd kijken. Hopelijk maken The Hobbits, Konijnen, Geer en Goor er een mooi feestje van zondag zonder mij. Al verwacht ik natuurlijk wel een superverslag van deze dag.
Nu ik weer terug ben in The States vermaak ik me goed, het was super om even weer thuis te zijn. Je gaat de dingen die je ‘’vroeger’’ normaal vond, nu meer waarderen. Het is maar al te fijn om supergoede vrienden/ famlie te hebben. Even een klein berichtje, mailtje of wat dan ook doen me altijd zeer goed. Het is dan ook wel vreemd dat sommigen een bericht sturen net op de momenten dat je even een dipje hebt. Dat zijn de dingen die je er af en toe net over heen helpen en je daardoor weer (super)goed door kunt gaan voelen.
Het is natuurlijk nu voor mij een vreemde periode. Het gaat om keuzes maken. Ga ik nog langer door in Amerika? Ga ik in op andere vage aanbiedingen? Wacht ik op een superaanbod uit Qatar? Op al dit alles heb ik nog geen duidelijk antwoord, al heb ik het hier super naar mijn zin. Natuurlijk hoop je dat dan alles zo gaat als je graag wilt. Helaas werkt in het leven niet zo. Iedereen staat voor keuzes, en bij de keuzes die je maakt moet je je natuurlijk wel super voelen, anders maak je waarschijnlijk niet de juiste.
‘’Achteraf is altied mooi proat’n.’’ ‘’Maar goed, weet alles maar eens vantevoren.’’’’ Van fouten kan je leren.’’ Als je het niet probeert, weet je ook nooit hoe het zal lopen’’; zijn allemaal van die standaard zinnen. Het klinkt allemaal gemakkelijk, soms laat je je verstand de keuze maken, soms je gevoel, soms volg je je hart en principes. De keuze die gemaakt word , wordt niet altijd leuk gevonden door mensen. Maar je kan er vaak alleen maar respect voor hebben. Als hij/zij zich super bij voelt moet hij/z ij dat doen.
De laatste 2 weken heb ik nog niet bijzonder veel nieuws meegemaakt. Het was eventjes dollars bij elkaar schrapen om de schade die in Ned is opgelopen in te halen. De paychecks komen nu weer binnen, dus het wordt weer tijd om nieuwe dingen te ontdekken in the States. Mochten jullie nog spannende nieuwtjes hebben, dan hoor ik het ook graag!!!

Hier nog wat leuke spreuken die ik door de maanden heen heb gehoord, gelezen die de spijker op hun kop slaan en die naar mijn mening ook wel bij een voetballer horen:
• Winners train, Losers Complain
• Perfection has its price
• Learn by deducation, perfection by discipline
• Yesterday is history
Today is a gift
Tomorrow is a mystery
• Never let the fear of striking out keep you from playing the game..
• What doesn't kill you makes you stronger.
• Freedom is not given it is won.

Nico

  • 01 Februari 2008 - 06:44

    Sletje 13:

    Verslag van carnaval krijg je zeker.

  • 01 Februari 2008 - 14:39

    Dolle Dries:

    Mooie spreuken. Daar kan ik wel wat mee.
    Verslag van Den Ham ga ik voor je maken. Ik heb er ook nog een: No pain, no gain.
    Nog eentje dan: every disadvantage has its advantage.
    Dit is de laatste: Soccer is not everything, but everything is nothing without soccer.
    Groet Trainer/Coach Dries

  • 01 Februari 2008 - 22:35

    Janny:

    leuk om weer een nieuw verhaal te lezen.
    volgens mij staat je klok nog steeds op nederlandse tijd.tijd om dat te veranderen

    groetjes janny

  • 08 Februari 2008 - 04:42

    Johan:

    Als je niet schiet dan kun je niet scoren

  • 08 Februari 2008 - 04:43

    Johan:

    Je kunt geen appels met peren vergelijken. Je kunt alleen zeggen: "Het is beide fruit." En als ik had gewild dat je het zou begrijpen dan had ik het wel beter uitgelegd.

  • 08 Februari 2008 - 04:45

    Rinus:

    Voetbal is oorlog

  • 08 Februari 2008 - 04:46

    Dennis Mussche:

    10 kilometer in 20 seconden? Geen probleem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 34263

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: