Masters Of Tha GAme - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Masters Of Tha GAme - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Masters Of Tha GAme

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

17 Juli 2008 | Verenigde Staten, Somerset

Bijna is het dan zo ver, Sander en Frank komen voor 10 dagen deze kant op. Kan eerlijk gezegd bijna niet wachten. Lekker ouderwets ouwehoeren, biertje drinken, over voetbalpraten....Het gemis over de kantine, voor hen roken nu... het uitgaan, wat ik ook al in weken niet gedaan heb gedaan.
Kunt u het zich voorstellen???

Wordt Nico dan eindelijk volwassen, ben benieuwd wat ECHTE vrienden over me zeggen als ze me hier een aantal dagen hebben meegemaakt.
Is ie nu echt volwassen, is ie verandert??????

Hetgeen dat ik heb meegemaakt de afgelopen weken is niet echt heel erg bijzonder. Wat finales verloren op penalties, maar ja wat wil je met een Nederlandse coach. Een aardige aanrijding. Wat overigens goed is afgelopen, en dat de masters of the game even langskwamen op Soccercenters.

Voor foto's etc etc. check hun website

www.motg.com

of mijn hyves!!!

Binnenkort een flinke update over de tijd dat Frank en Sander hier waren. Net zoals vroeger zal er een dagboek bij worden gehouden!!!!

Nico

  • 17 Juli 2008 - 09:52

    Julian:

    Stop Frank even wat in de koffer op de terugweg. Altijd leuk om een souveniertje te krijgen.

  • 17 Juli 2008 - 10:05

    Janny:

    al verslaafd aan neurocampus?

  • 17 Juli 2008 - 16:14

    Nico:

    Julian,

    je weet maar nooit wat voor cadeau je krijgt ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 34242

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: