Just a story!! - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Just a story!! - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Just a story!!

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

14 November 2007 | Verenigde Staten, Somerset

Just a story!!

Na mijn ‘’gevoelige’’ stukje van vorige keer zal ik nu proberen een leuker, spannender verhaal in elkaar te flansen. Wel moet erbij vermelden dat ik zeer veel positieve reacties heb gehad op mijn vorige verhaal.
Het nieuwe verhaal:
‘’Er waren eens 5 jonge gasten uit Nederland die hun geluk gingen beproeven als voetbaltrainer in het land der onbegrensde mogelijkheden, Amerika. ‘’ Nee zonder gekheid, op 31 oktober is het een grote dag voor de meeste Amerikanen, nl. Halloween. Door bepaalde dingen nog even te moeten regelen was ik pas laat thuis op deze vrije dag . Zo rond de klok van 15.00 pas, helaas voor mij zaten Kramer en Mus al buiten te genieten van de zon en een pilsje. Hetgeen mij op dat moment ook wel eventjes goed van pas kwam. Na de nodige sapjes kwamen ook Gijs en Belli dr bij om het oud hollands eiergooien tussen Mus en Kramer te bewonderen. Door het lekkere weer op deze dag konden zeker buiten zitten tot een uur of 6. Daarna gauw even naar binnen om het nodige eten naar binnen te werken en ons klaar te maken voor de avond/nacht. Heel huize Atlantic ging ( ja heel origineel) als voetballer verkleed richting de bar. Natuurlijk moest ik De Sletjes hier Amerika ook even promoten want de dag der dagen zit er gelukkig weer aan te komen......Kan niet wachten trouwens!!
Wie met ons meeging na de bar, was onze BOB. Ja dan zal u denken BOB??? Rijd er dan iemand na zo veel bier nog???? Nee, BOB is sinds enkele weken ons nieuwe huisdier... Onze Goudvis moest natuurlijk mee als mascotte. In de 1e bar waar we kwamen was het nog erg rustig.. toch maar even vragen hoe dat komt. ‘’ja, jullie zijn ongeveer 2 a 3 uur te vroeg’’.. ‘’Oke, doe maar een bierte dan, was ons antwoord’.’
Na een paar barretjes verder kwamen we de rest van de voetballers ook tegen en werd er vrolijk gelachen en gedronken, en zelfs BOB genoot met volle teugen. Iedereen was druk bezig om de meest fraaie uitgedoste dames te bekijken, Belli heeft zelfs mn fototoestel helemaal vol geklikt met allerlei pikant geklede dames... Ja mensen, deze keer ben ik zelf echt onschuldig.
De volgende ochtend:
Status: Redelijk goed bij de meesten. He Gijs ;)
Status BOB: ???? Hij/zij was onvindbaar.
Gelukkig was Maarten ,de keepertrainer, nog goed bij en had hem meegenomen naar huis, waar wij hem de volgende dag gelukkig weer in levende lijve mochten begroeten.
Wie nu zelf ook naar huis ( Nederland) is , is Maarten zelf. Na 16 maanden aan de slag te zijn geweest bij SC gaat hij naar weer terug naar Nederland. Heb gelukkig bijna 8 maanden goed met Maarten kunnen samenwerken. Maarten , nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking!!
Op mijn vrije dagen ga ik nog steeds wel eesn naar NY, de laatste meestal op de dagen dat er Champions Leaugue is. Zodat ik 4 wedstrijden tegelijk kan kijken in de ESPN bar. Voor de wedstrijden ben ik nog snel even naar American Gangster geweest. ( helaas in mn eentje) want de film nog al tegen vond ik. Gelukkig had ik s ochtends al een kaartje gescoord voor de NBA wedstrijd New York Knicks – Denver Nuggets. Na wat telefoontjes met Dennis, die had nl ook wel belangstelling heb ik nog een kaartje op straat gekocht voor hem. Dus konden we deze wedstrijd met zn 2en bekijken. Het was echt een enorm leuke, spannende wedstrijd die pas 1 minuut voor het einde werd beslist. Alleen maakte ik een fout die ik al eerder had begaan. Had namelijk de batterij voor mn fototoestel niet opgeladen, dus na 9 foto’s was het al afgelopen... Een ezel stoot zich in het algemeen..............Dit spreekwoord gaat voor de afgelopen 2 weken wel vaker op, maar daar laat ik me hier maar niet over uit.
Waar ik me nog wel even over wil uitlaten is mijn nieuwe Futsalteam. Het zijn jongens u13. Heb nu 2 tainingen achter de rug en moet zeggen dat het echt een leuke uitdaging is. In Nederland had ik weinig tot geen band met Futsal ( en de regels). Het is een heel andere manier van spelen, trainen. Op zondagochtend om 9 uur begint de training, niet gedacht dat ooit te doen, maar het is een goede Work-out.
Nog 10 dagen en dan zal ik ook wel een goede work out krijgen want dan komen Bert en Verena deze kant op. Kijk er echt enorm naar uit om weer ouderwets te ouwehoeren dingen te horen van het front uit Nederland!! Het geeft meteen een goede afledining omdat er die periode al veel trainers terug naar nederland zijn vanwege hun visum.
EN dan nog 7 weekjes en dan ben weer ‘’thuis’’!! Voor de tijd zullen nog zeker een paar verhalen op mijn site komen. De volgende zal ongetwijfeld heel ander gaan dan de deze en die van afgelopen keer, want dan is hier de competitie afgelopen en zal ik jullie een kort verslag geven van mijn teams die ik onder mijn hoede heb gehad de afgelopen Fall.!!

Mensen tot uw genoegen

http://www.gijsdroste.nl/films/halloween07low.mpg

Nico

  • 14 November 2007 - 11:11

    Edwin:

    Hee, Nico is dat sletje Kelly uit Big Brother?

  • 16 November 2007 - 15:39

    Vinny Sletje11:

    Zeer leuke fotos neem ze maar mee naar het oliebollentoernooi!!

  • 21 November 2007 - 16:06

    Dolle Dries:

    Volgens mij hou je de pikante plaatjes voor jezelf!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 34264

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: