Warme dagen - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Warme dagen - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Warme dagen

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

07 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Somerset

‘’Warme dagen’’
Zaterdag 6 oktober-
De afgelopen dagen is het weerbericht aan deze kant van de grote plas nog niet echt veranderd. Het is hier nog steeds boven gemiddeld warm. Elke dag is het nog minimaal 25 graden en de zon schijnt volop. Lekker warm. Genieten geblazen dus.. Van het weer sowieso.
Waar het in Nederland lekker voebalweer is ( en gelukkig gaat het de goede kant weer op met SVVN, met Hulzen 1 en B1 gaat het nog steeds voorvarend) zijn hier de resultaten wisselend. De 2 coachingteams die ik heb zijn een Boys U11 en een Boys U 12. Met de onder 11 jongens gaat het eerlijk gezegd ver boven verwachting. We spelen voor het eerst op een groot veld en moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van het team. De jongens hebben veel plezier en spelen aardig goed, we zijn dan nu ook nog steeds ongeslagen . De groep is goed, de ouders zijn al met al geeft me dat wel een warm gevoel.
Met de U12 zijn we de afgelopen comp. Gepromoveerd. Nu is het altijd lastig als je een klasse omhoog gaat, maar als je als net als deze jongens 2 klassen omhoog gaat is het verschil wel even aanpoten. Helemaal als je ziet dat de 2 beste spelers geblesseerd zijn. Met deze groep hebben we na 3 wedstrijden slechts 1 punt, maar ben er van overtuigd dat dat nog wel beter gaat worden.
Wat natuurlijk niet mag ontbreken in dit verslag is mijn 28e verjaardag ( al weer ). Nu viel mijn verjaardag precies op mijn vrije dag. ‘’Gelukkig kan je zeggen’’. Ok, zo dacht ik er s ochtends om een uur of 9 ook zo over. Want wat was het geval: op de avond er voor, ben ik op pad geweest met Dennis, Lydia, Emiel en Frenkie ( die ook jarig was en 40 is geworden) . Zij zijn toch de mensen ‘’hier’’ die mij het warme gevoel geven , zeg maar. We zijn met zn allen heerlijk uit eten geweest en natuurlijk mochten de daarbij horende sapjes niet ontbreken. En jawel, om klokslag 12 uur werd er zoals het hoort gezongen en getoast. Alleen niet met de favoriete drankjes van de ondergetekende.
Het waren shotjes. De welbekende Tequila ( en iedereen weet het, overal waar TE voor staat is niet goed voor je ;) )en nog wat andere troep. Het was echt een avond om niet te vergeten. Zonder familie en vrienden uit Nijverdal je verjaardag inluiden. Een vreemd gevoel was het wel moet ik zeggen. Achteraf werd het mij en Frenkie niet erg in dank afgenomen dat we met dit selecte gezelschap onze verjaardag hadden ingeluid. Maar jammer dan..... Er kwam ineens een spreuk in me op, die een oude wijze man me ooit had verteld: ‘’Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn, maar zorg dat je met iedereen goed op kan schieten’’. Gelukkig kan ik met bijna iedereen opschieten hier, maar er zijn dr maar een paar die ik hier tot mn vrienden kan rekenen. En heb veel aan deze mensen, ben ze echt wel nodig hier. Zij geven mij extra veel plezier in het leven hierzo.
De dag zelf dan. Werd dus wakker met een zere kop. Overdag, niet veel gedaan dan behalve boodschappen en de boel voorbereiden voor de avond, want het zou wat worden........
Frenkie had zelfs een DJ gehuurd om de stemming er goed in te krijgen. Tegen de klok van 11 uur was het dan ook al behoorlijk druk aan Atlantic 15. De sapjes gingen vrolijk naar binnen en de mensen dansten en waren voornamelijk aan het praten over voetbal. Wat wil je ook met 17 trainers op een verjaardag?!!?
De meeste mensen vonden het erg gezellig, alleen wilde bij mij de hoofdpijn maar niet weggaan, en met de gedacht van de avond er voor dat ik persoonlijk een van mn mooiste avonden hier in Amerika vond, was het voor mij al aardig vroeg afgelopen. Maar natuurlijk niet voordat de cops aan de deur kwamen om te vermelden dat er teveel geluid werd geproduceerd. Als ze terug moesten komen na nog een klacht zou dat ons een boete van 2000$ opleveren. Niemand had daar zin in natuurlijk, dus de muziek ging zachter. Helaas was het einde van de avond voor mij gegeeindigd en viel heerlijk in slaap. En het feest ging nog door tot in de late uurtjes....

If dreams come true????

Groeten

Nico

• Bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor de kaarten/mailtjes uit Ned voor mijn verjaardag!!!
• Klasse!!
• Mijn familie hier bedanken voor de prachtavond 1-2 oktober
• Op mijn vrije dag een haai gekust heb.
• Druk bezig ben met de voorbereidingen voor DE SLETJES
• Jongens K heb er onmeunig Volle zin an!!

  • 08 Oktober 2007 - 05:59

    GT:

    Yo, eerste reactie van mij! Tsjakkaa!! :-)

  • 08 Oktober 2007 - 07:29

    Bakketi:

    2e is ook mooi!

  • 08 Oktober 2007 - 16:31

    Marinus:

    Die koppijn houd vanzelf wel een keer weer op

  • 10 Oktober 2007 - 16:59

    Rene Bruggeman:

    ie gedraagd oe toch wel he mooie fotos nico tot november dan zien we je

  • 11 Oktober 2007 - 18:26

    Nico:

    Rene, is januari ook goed??!!!??!!

  • 15 Oktober 2007 - 18:09

    Rene :

    nou we willen niet kinderachtig doen januqri is ook goed hoor

  • 19 Oktober 2007 - 12:52

    Ans:

    wat fijn te lezen dat je daar zoveel plezier en vrienden hebt, en met hen je verjaardag in een warm nest hebt kunnen vieren.
    tot januari in je nijverdalse nest aan de heemst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 34248

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: