Vakantieverslag - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Vakantieverslag - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Vakantieverslag

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Nico

25 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Somerset

Vakantie verslag

Nadat ik alle vakantieverslagen van een aantal mensen heb ontvangen, waarvoor grote dank, kijk ik dan toch ook weer terug op een kleine 3 weken ‘’vakantie’’ hier in the States. Natuurlijk heb ik met moeite de ontwikkelingen gevolgd in Albufeira . Frank, Sander en Jan, klasse voor de foto’s. Het boekje met verhaaltjes is natuurlijk niet vergeten: Heb me helemaal blauw gelachen!!! En vaak gedacht ‘’was ik er maar bij geweest’’.
Bert en Verena ook hartelijk dank voor de foto’s en de leuke mails. Jullie vakantie is dan weer een beetje anders dan ‘’mijn’’ ‘’onze’’ vakanties waren. Maar desalniettemin niet minder mooi.
Voor de rest ook nog verslagen ontvangen van diverse andere mensen, nogmaals bedankt!! Om dan maar verder te gaan met mijn ‘’ vakantie’’. De afgelopen weken stonden mijn werkweken steeds in het teken van de zomerkampen. ’s Ochtends weer op een Nederlandse tijd beginnen 8.00 uur tot 15.15 in de middag. 6 uurtjes per dag met een groepje kinderen werken. Heerlijk al die vrije tijd s middags en s’avonds. Met een beetje geluk in het weekend vrij.
Zo ben ik op een vrije dag maar weer eens naar New York gegaan, tesamen met Lydia. Nu kwam het wel goed uit, want deze meneer moest nodig eens nieuwe schoenen e.d. hebben. Na heerlijk te hebben ontbeten in Central Park, en een Rush Hour III te hebben gezien( een aanrader trouwens) toch maar eens op zoek naar kleding. Nu komt het niet vaak voor dat als je gaat winkelen alleen een jongen slaagt en juist niet de vrouw ;)... wat een vakantie he ;)
Op een doldwaze maandag ook genoeg meegemaakt. Maar helaas daar kan ik verder geen uitspraken over doen hier op het internet...NOOOOO ID.
Weer een weekje kamp gedraaid, nu had ik weer het ‘’geluk’’ dat ik de oudste groep had. Helaas voor mij zaten er meiden in die beter konden zingen en turnen dan voetballen. Qua kwaliteit was het niet veel, maar moet eerlijk zeggen dat ik wel heb genoten van alle salto’s en flikflaks en dergelijk. Het weekje was goed om door te komen.
Gedurende deze week moesten Mus en ondergetekende natuurlijk eventjes een keer weer met zn 2en op pad. We hebben ongeveer elke kroeg in New Brunswick aangedaan waar we nog niet waren geweest. Plus minus 3 a 4, waar we wel wat aardige plekjes hebben gezien. Maar een woensdagavond zonder de Golden rail kan natuurlijk niet. Na die keet weer even onveilig te hebben gemaakt, waren we toe aan pitstop. Dennis vond een prachtige barkruk om op uit te rusten ergens op een veranda. Alleen het vreemde voorval deed zich voor dat nu precies de zelfde barkruk bij ons in de kamer staat???rarararara
In het Weekend ook maar New York aangedaan met Mus, door wat heen en weer gereis met de metro zijn we maar op bezoek gegaan bij het vrijheidsbeeld.. trouwens geen aanrader in de bouwvak.. De ene Nederlander na de andere Nederlander kwamen we tegen. Na het vrijheidsbeeld, zijn we de stad maar verder in gegaan. We hadden nl. Met Lydia afgesproken om naar een vrouwelijke basketbal wedstrijd te gaan kijken in Madison Square Garden ( absoluut de moeite waard) Voor 10 $ hadden we kaartjes en hebben we een prachtwedstrijd gezien. Na afloop even een heerlijk drankje gedronken in het Hard Rock Cafe.
En toen begon de ellende: De maandag.......
Wederom werd ik ingedeeld op de oudste groep. Normaal geen probleem mee, todat er 5 meiden binnen kwamen. Echt mensen niet normaal, meiden 13 jaar die niet komen om te voetballen maar om alleen maar te kleppen en andere mensen belachelijk te maken. En dan ook ( dat zeg ik voor het eerst) het stereotype Amerikaanse overdreven gedrag. Hoe maak je Nico/Guus gek. Gelukkig bestond mijn groep verder uit 4 goede voetballers waar ik wel wat mee kon. Het curriculum van deze week maar aan de kant gegooid en lekker dingen gedaan die ik dacht dat goed waren. Met die jongens lekker de nieuwste trucs ( die ik nu eindelijk zelf beheers) oefenen en die wijven , zo noem ik ze maar, mooi op een bal laten zitten. Hun willen niets, dan krijgen ze ook niets!!! Na een tijdje begonnen zelfs die jongens er zich aan te ergeren dat het aan het einde van de week , regelmatig een woordje is gevallen. Nu ben ik niet snel kwaad, ( kan me in Ned. Maar 1 wedstrijd herinneren; nl Stevo c1 – hulzense boys c1 ) maar heb deze week te vaak tot 10 moeten tellen. Dr kwamen dan af en toe ook woorden uit waar ik achteraf wel spijt van heb. Want deze meiden hebben in mijn vakantie wel een week verpest en niet alleen die van mij, maar ook die van de jongens in de groep.
Thank God its Friday!!!!!!

Nu weer lekker weekend, genieten van 1 vrije dag, en dan zondag weer lekker op zoek naar alle uitslagen en verslagen uit de nederlandse competities!!!

Mensen dit was het weer voor deze keer. Deze weken is het echt even GEEN vakantie, naast de kampen, beginnen nu s avonds ook weer de teamtrainingen. Dus weinig thuis en veel op het voetbalveld, soms wel 10 per dag. Daarom de komende week ook wat minder online dan voorheen.

Het ga u goed! Maak dr geen GEKKENHUUUUUUUSSSSSSS van

Nico/Guus

  • 29 Augustus 2007 - 11:23

    Sandra..!!:

    Eeej nico..
    weer een leuk verhaal.. hahah.. lees het altijd ff..
    Zitnu zelf in belijn voor een half jaar..
    heb ook geprobeerd een waar ben jij nu te maken.. het is gelukt alleen nu moet ik het nog bij houden..
    mijne is trouwens.
    sandraschottert.waarbenjij.nu
    doejdoejj
    liefs sandra

  • 01 September 2007 - 17:49

    Rutger:

    nicooo

    1e puntje alweer binnen

    ckrs:) tegen sparta e.

    nog nooit eerder vertoond : 0-0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 34249

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: