Internationaal - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Internationaal - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Internationaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nico

09 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Somerset

Internationaal
Jaja mensen, wat giet de tied toch machtig rap a’j skik hebt. Dhr. Eshuis zit al weer bijna 5 maanden op z’n stekkie in Amerika. Natuurlijk wel een paar dippies gehad, maar het plezier en het voetbal geven me zeker voldoende voldoening om voorlopig nog niet naar huis te gaan. Dus kortom: Guus hef wa skik hier in Amerika.
Nu de kampen hier bezig zijn, maken we weer Nederlandse dagen; S’ochtends vroeg op en aan het einde van de middag vrij. Gelukkig zijn de dagen lang niet allemaal hetzelfde, je ontmoet nog steeds veel nieuwe mensen/kinderen in die kampen. Deze week mocht ik zelfs een Fransman en een Kroaat in mijn groep verwelkomen. Kon ik eindelijk mijn Frans ook weer eens ophalen. Wie we in onze trainersgroep konden verwelkomen waren Stephan en Gijs. Gijs kende ik al van een gesprek in Nederland. Hij woont tegenwoordig ook bij Mus, Kramer en Guus, gelukkig wel want nu kan ik gelukkig weer gewoon plat proatn thuus, want hij komt ook gewoon uut twente.
De eerste de beste vrije dag, hebben Mus en mijn persoontje de nieuwe gasten een rondleiding gegeven in New York. In de metro kwamen we heel ongelukkig 2 prachtige dames tegen. Helaas voor ons was hun Engels nog slechter dat dan van ons, zij kwamen namelijk uit Rusland. Op deze erg regenachtige in Tha City konden Gijs en en ik nog even verder ‘’winkelen’’ met deze dames, maar zagen hier toch maar van af.
Een paar dagen waren Gijs, Mus, en Guus al weer te vinden in NY. Frenkie nodigde ons mee te gaan naar een coach zn verjaardag. Hopla met auto en taxi werden bij een bar naar binnen geloodst. Een aardige bar, vrijdagmiddag 5 uur bomvol.... Niet normaal, alleen was het geval dat Gijs, Mus de coach en Guus de enige blanken waren in deze kroeg. Echt van alle nationalilteiten waren aanwezig in deze kroeg.
De middag op zich was niet zo duur, want alles werd betaald door die coach die de eigenaar van deze tent kende. Waar het niet dat we een parkeerboete hadden gekregen van 68$, iets minder dus.
Wat ook minder was , was het feit dat Jeroen na 18 maanden heeft besloten om weer terug te gaan Nederland. Vervelend bijkomend feit was natuurlijk dat er een feestje aan verbonden was. Erwin en Guus als ware organisatoren van het feest probeerden alles voor elkaar te krijgen. Alles ging flekkeloos totdat we het belangrijkste voor een feestje moesten halen. U raadt het alcohol...We hadden de pick-up meegenomen van Soccercenters. Nu wisten we dat de verzekering van deze auto verlopen was. Gelukkig kregen we dan geen ongeluk o.i.d maar kregen we naast de liquor store weer een parkeerboete. Niet normaal; 2 dagen 2 tickets.
Het feest was zeer geslaagd, tenminste van wat er nog is blijven hangen. Guus heeft alleen op moeten treden als bodygard voor Mus. Dat was het eigenlijk. Gelukkig hebben we de foto’s nog!!!! K had in ieder geval onmeunig volle skik!!!!
Mensen het gaat u goed!!!!

Mensen verwacht van al uw vakanties een beknopt verslag natuurlijk!!!

Nico alias Guus

• 16 Augustus 2007 - 13:36

Ans:

wat fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je werk!!!! zoals je weet zijn we deze zomer naar Rhodos geweest, we vonden net als jou " old town "toch wel het aller mooist en gezelligst om te vertoeven, een mooie vakantie gehad, helaas alweer op, we hadden ons er zeker nog wel een weekje kunnen vermaken maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk!!
    groetjes van de fam Stevens

• 23 Augustus 2007 - 03:31

Mus:

Guusss je ziet er slecht uit?? Eet jij wel genoeg en neem je nog wel goed voedsel. Trouwens zou je me ook iets meer kunnen vertellen over de Amerikaanse vrouw en de gehele cultuur, want je zit hier al bijna meer dan 5 maand.
    Guus zou je nog ff een biertje in willen doen hier in A. RD.
    Laterzzz

Fransesco Totti