Vakantie!?!?!? - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu Vakantie!?!?!? - Reisverslag uit Somerset, Verenigde Staten van Nico Eshuis - WaarBenJij.nu

Vakantie!?!?!?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nico

17 Juli 2007 | Verenigde Staten, Somerset

Vakantie?!?!?!
Voor veel mensen is de vakantie al begonnen, sommigen moeten nog even door buffelen. En iedereen weet het; De laatste loodjes zijn het zwaarst.. Dan kan je echt de tijd wel vooruit kijken om maar op vakantie te gaan. Vakantie, zit er voor mij voorlopig niet in. Niet dat het ontzettend zwaar werk is wat ik hier doe, maar toch is het wel eens leuk om een extra dag vrij te hebben. Zo was het ook het geval op de 4th of July, oftewel Independence Day in The States. Op deze dag ben ik al vroeg op pad gegaan met Lydia naar New York om van alles en nog wat te bekijken en te doen. We kwamen in een ‘’tentoonstelling’’ terecht genaamd Believe it, or not. Echt een aanrader voor de mensen die hun vakantie gaan vieren in NY. Van alles gezien van de grootste, kleinste ...........rare dingen die eigenlijk niet kunnen. Ik kon het in ieder geval niet allemaal geloven.
’s Av onds hadden we bijna met alle trainers afgesproken op pier 17. Een prachtige locatie om een biertje te nuttigen en te genieten van het vele, heel veel vuurwerk dat werd afgestoken. Genieten dus.
Minder genieten was het de volgende dag, want echt vakantie was het dus niet, de volgende dag ging de wekker gewoon weer om 6.45 uur...pffff
De mensen die hier vakantie hebben sturen hun kinderen vaak naar een sportkamp dus zo ook naar Soccercenters. 2 Nederlandse jongens van 13 zijn nu tijdens hun vakantie ook voor 19 dagen overgevlogen om hier mee te doen aan die kampen, andere trainingen en toernooien. Wel leuk voor die gasten, ze leren natuurlijk meteen om op eigen benen te staan en Engels te praten. Ze verblijven hier in gastgezinnen die Emiel voor hen heeft geregeld. Gelukkig mocht ik een keertje mee om die jongens weg te brengen, zo kwam ik weer eens op een andere plek. In een niet normaal groot huis met zwembad natuurlijk. Een ideale plek om vakantie te vieren dacht ik nog.
Op mijn vrije dag was het mijn beurt om te rijden. Gelukkig kwam Erwin op het idee om naar een waterpark te gaan. Gezien het hier al een aantal weken meer dan 27 graden is was dat wel lekker. Op een anderhalf uur rijden kwamen Dennis, Erwin en ik aan. De ene superglijbaan was nog mooier dan de ander...jajajaja het kind kwam weer in me los....
De ene vrije dag die we hebben bij SC wil je liever geen bekenden tegenkomen, helaas was dit voor ons niet het geval. Die 2 Ned. Jongens waren ook heel toevallig me hun gastgezin een dagje weg in het waterpark. Een kleine tegenvaller voor ons..
Doordeweek zijn we nu druk met de kampen en het weekend zijn nog steeds druk bezet met de toernooien. Na het opheffen van Heerenveen, ben ik ass. Geworden bij AZ. Het is dan ook de bedoeling dat ik dat in Oktober definitief ga overnemen. AZ wordt volgend seizoen een U11 boys team. Dus vergelijkbaar met allemaal 1e jaars D spelers. De wedstrijden zijn vaak niet snel achter elkaar maar soms zit er maar liefst 3 uur tussen, dus mensen dan kan u zich wel voorstellen dat het lange dagen zijn. Zo hadden we zaterdags de eerste wedstrijd om 8 uur s ochtends en de laatse om 5 uur smiddags. Niet echt het gevoel van lekker vakantie..

Maar goed, het is voetbal wara je mee bezig bent dat is toch wel het allermooiste!!!!

Nico

Ps.1
Frank, Sander en Jan, wil jullie heel veel plezier wensen de aankomende vakantie!!
Doe iedereen de groeten en zal jullie zeker missen!! Drink dr eentje op me!!!
PS.2
Bert & Verena doe ze groeten in Rome!!
Ps.3
Weet niet waar de rest naartoe gaat, maar wens voor de rest iedereen ook alvast een prettige vakantie!
Ps. 4
Laat even weten waar jullie naartoe gaan?
Ps. 5
Gerrit Spenkelink, nog bedankt voor de post!
Ps.6
Pa , ze hebt hier ook prachtige bloemen...
Ps.7
Siero ontdekt Skype....a mirracle has happend
Ps.8
Greevink, ik wacht nog op foto’s van de nieuwe indeling van het huis..
Ps.9
Arjan al klaar met schilderen??
Ps. 10
De kantines al gesloten?
Ga dr geen lang verhaal van maken deze keer, want jullie zijn allemaal toe aan vakantie!!!!!!!
Kallum an. Hard hol’n en glad hol’n!!!

Nico

  • 19 Juli 2007 - 16:57

    Sander:

    We zullen er zeker een op drinken en misschien nog wel meer

  • 25 Juli 2007 - 14:44

    Marcel:

    Reactie op PS 10:

    Smidserve blijft gedurende de vakantie open, yes!

    En denk niet dat Gerrit Spenkelink dit leest ;)

    Zelf al een keer vakantie?

  • 26 Juli 2007 - 19:02

    Ans Stevens:

    moi moi, nico,
    leuk om te volgen hoe het je daar vergaat, volgens mij als een vis in het water.
    wij reizen zondag 29 juli voor 12 daagjes af naar Rhodos-stad,je pa zorgt voor ons konijntje en planten zoals altijd, groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Somerset

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

construction Holiday

25 Juli 2008

Frank en Sander ( part 2)

24 Juli 2008

Frank and Sander ( part 1)

17 Juli 2008

Masters Of Tha GAme

04 Juni 2008

Six flags
Nico

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 34270

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: